Thursday 15 May 2014

HARI INI,MASA INI

fuhhh..tahap bosan yang teramat sangat da dalam ofis yang tak berpenghuni lagi ni.bole menari sambil bergolek-golek..seminggu dua takde keje oke lagi sebulan lepastu bole mendatangkan kemeroyanan..haa bahasa sakai sangat..nasib baikla internet free hamboiiiii kemain la aku update status laju-laju sampai patah jari kalo boleh..hakhakhakhak..tapi bukan setakat mengarut je sekarang ni aku da minat nak membaca tak termasuk buku-buku tebal la..baca online je termasuk newspaper..hihihihi..lagi-lagi berkaitan politik honestly tak suka nak menbabitkan diri dalam bidang tu tapi bile kebanyakan orang-orang sekeliling aku asyik suka bercakap tu la ni la then aku pon terjebak tu la puncanya aku suka nak membaca hal-hal berkaitan..taknak la nanti orang cakap tak taw perkembangan semasa pulak sebab aku sebagai orang biasa ni banyak tak taw apa yang tersirat dan kena ambil tahu disebabkan banyak propaganda dalam dunia yang canggih sangat ni..




#at least i know..